poniedziałek, 16 marca 2015

Historia Arisis

Jest „wilczycą" z plemienia "Białego kła", jest nieśmiertelna. 
Mieszka na terenie rezerwatu La Push. Ma starszą siostrę Caroline.
Ojciec nie żyje (Ojciec – wilk powstały z wody zabity śmiercionośną rybą pływającą w rzece) matka -zwykła wilczyca bez żadnej mocy - opiekują się mną Wujek i Matka.Według legendy moje plemię wywodzi się od wilka, co znaczy, że ja i rodzina jesteśmy wilkołakami. 
Pewnego razu odłączyłam się od rodziny aby znaleźć dla siebie towarzysza. 
W tamtym czasie bardzo wspierała mnie moja rodzina, abym nie zrobiła sobie krzywdy wybierając sobie towarzystwo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...