piątek, 3 kwietnia 2015

Od Shiryu do Arii

Jej wyznanie mnie zaskoczyło. Mówiąc szczerze ja ją też kocham i to bardzo mocno.
- Aria, ja ciebie też kocham nad życie - powiedziałem
Wadera się uśmiechnęła i się do mnie przytuliła, a ja ją otuliłem jednym z moich skrzydeł. 
- Nie pozwolę, by ten sen się spełnił Ario, nie pozwolę ci cierpieć - wyszeptałem jej do ucha i ją pocałowałem. 
Wadera przytuliła się do mnie i nie odsuwała się ode mnie. Trwaliśmy tak z kilka minut. Nie chciałem jej stracić czy żeby cierpiała. Zrobię wszystko by była szczęśliwa.
-Ario, wiem, że szybko o to pytam, ale cię kocham nad życie, a nawet jeszcze bardziej, więc uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną? - spytałem z nadzieją w głosie 
<Aria?????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...