sobota, 9 maja 2015

Od Crothara do Larisy (Oświadczyny)

- Pewnie - odparłem
Poszliśmy od razu w kierunku ich jaskini. Zastaliśmy ich siedzących razem z Dianą. Gdy weszliśmy wszyscy byli zaskoczeni widokiem mej ukochanej.
- Mamo,tato, Diano to jest Larisa moja dziewczyna - oznajmiłem im
Cała rodzina była zaskoczona tą informacją... Lecz chwilę potem złożyli nam gratulacje. Wszyscy ze sobą rozmawiali i dogadywali się. Po kilku godzinach rozmowy pożegnaliśmy się z nimi i poszliśmy nad Wodny Gaj. Siedzielismy tam przytuleni do siebie
- Lariso, czy uczyniłabyś mi zaszczyt i zostałabyś moją żoną? - pytając oto wziąłem jej łapę
<Lariso????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...