sobota, 9 maja 2015

Od Zayn'a a do Aishy

- Oczywiście ! Nie możemy ich zostawić samych. Przecież kilka wilków w naszej watasze też jest demonami jak: Dead, Neharika albo chociażby Demon. - powiedziałem pocieszając ją
Wróciliśmy do domu i położyliśmy się spać.
Następnego dnia wstałem wczesne rano i postanowiłem coś upolować.
Kiedy skoczyłem na pfiarę naglę coś mnie odepchnęło. Był to Urinos !
- Czego tu chcesz ?! - warknąłem
- Niczego... Chciałem ci tylko powiedzieć że twoje dzieci... No wiedz te demony... To moja sprawka - rzekł z irytującym uśmieszkiem.
Chciałem rozszarpać go na sprzępy. Złapałem jakiegoś zając i pobiegłem do jaskini.
Odrazu powiedziałem Aishy o szczeniakach.

< Aisha ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...