sobota, 2 maja 2015

Od War'a do Lexi

Lexi pocałowała mnie, co mnie uszczęśliwiło. Gdy leżeliśmy przytuleni do siebie nagle pojawiła się smoczyca. Jeśli udało by mi dostroić moje moce dźwiękowe do jej to uda mi się z nią porozumieć i nic nikomu się nie stanie.
- Lexi proszę stań za mną - poprosiłem ją
Zrobiła to, a ja zabrałem się do roboty. Po dłuższym czasie udało mi się to i porozumiewałem się z nià telepatycznie.
" Przepraszam, ale dlaczego chcesz nas zaatakować?"
" Oddajcie mi moje dziecko!"
" przykro mi bardzo, ale nie wiem o co chodzi, ale ci pomogę je znaleźć."
"Naprawdę? Dziękuję bardzo"
Po skończonej rozmowie opowiedziałem wszystko Lexi. 
<Lexi??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...