piątek, 1 maja 2015

Od Tashy do Mack'a

Cieszyłam się, że ja i Mack będziemy mieć dzieci i moj ukochany będzie mógł widzieć jak dorastają nasze dzieci. Życie potrafiło płatać figle. Nagle spotkałam na swej drodze Rose, moja siostrę. Porozmawialiśmy chwilę, ale zjawił się Moon i zabrał Rose ze sobą. Po kilki godzinach wróciłam do jaskini, gdzie natychmiast podbiegł do mnie Mack
- Gdzieś ty była? Wiesz jak ja się o ciebie martwiłem?? - mówiąc to przytulił mnie i dał buziaka 
- Przepraszam, byłam się przejść a po drodze spotkałam Rose i z nią rozmawiałam - odparłam 
Mój ukochany zmienił się od tego momentu, gdy dałam mu drugą szanse. Miałam nadzieje ze tego nie zmarnuje i jak na razie tak było. Kochałam go i to bardzo, ale nie wiem czy kolejna zdradę bym przeżyła lub wybaczyła.


<Mack??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...