niedziela, 3 maja 2015

Od Arii do Anishy

Błądziliśmy po terenach watahy w poszukiwaniu ziół, potrzebnych do uratowania mojej matki. Znaleźliśmy już Besintrion, Ethales, Gwiazde Poranną i Vasarnista. Musieliśmy znaleźć jeszcze Kiłkirie. 
- Może spyatamy Anishe, gdzie szukać tego zioła? -spytałam ukochanego. Chciał mi coś powiedzieć, ale spojrzał na coś za mną i zrobił wielkie oczy. Odwróciłam się przerażona i zobaczyłam roślinę, której szukaliśmy. Była to niewielka roślinka o kolorowych, świecących listkach. Zerwałam ją ostrożnie i pobiegłam z Elessarem do Anishy. Gdy dotarliśmy na miejsce zobaczyłam leżącą Amber i stojącą obok niej Anishe. Podeszłam powoli do wadery i położyłam zioło na ziemi. Elessar odłożył cztery pozostałe rośliny obok Kiłkiri. 
- Co teraz? -spytałam cicho.

< Aisho ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...