wtorek, 5 maja 2015

Od Lexi do War'a

Kiedy przyszliśmy do królestwa akurat Tamara gdzieś szła.
- Tamara ! - krzyknęłam, a ona szybko do mnie podeszła. - To jest War. Mój chłopak.
- Gratuluję. - powiedziała i uścisnęła mnie.
Potem przyszła pora na Meride.
Znaleźliśmy ją w swojej jaskini z Red'em.
- Merida ! To jest War mój chłopak ! - krzyknęłam wchodząc do jaskini.
- Miło mi Merida, a to jest Red. - powitała War'a.
Kiedy pogadaliśmy trichę z moją siostrą War uprosił mnie na wizytę u Medyka.
Kiedy medyk mnie przebedał radosnym głosem oznajmił.
- Jesteś w ciąży ! 
Kiedy to usłyszałam aż rozpierała mnie energia.
- Musisz dużo odpoczywać i leżeć - zalecił

< War ? Jak zareagowałeś ? >




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...