piątek, 1 maja 2015

Od Seva do Woodnight

- Ymmm... Przepraszam - rzekłem nieco zawstydzony
Wadera zarumieniła się i ponownie mnie pocałowała.
Położyłem się obok niej i pocałowałem w policzek.
Uśmiechnąłem się i popatrzyłem w jej roześmiane oczy.
- Kocham cię - wyznała wadera
- Ja ciebie też kocham
Leżeliśmy przytuleni, kiedy naglę spostrzegłem że Wood śpi.
Położyłem się obok i również zasnąłem.
Obudziłem się przez ukochaną. Złapałem jelenia i zaniosłem go w miejsce gdzie zostawiłem waderę.
Właśnie się obudziłam kiedy położyłem przed nią smakowity kawałek mięsa.
Po zjedzonym śniadaniu udaliśmy się...

< Woodnight ? Gdzie poszliśmy ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...