niedziela, 31 stycznia 2016

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;)


Zamiany:
- Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie podesłać mi na pocztę - KamilaQ :] )
- Zakładki. Gdy ostatnio je przeglądałam zaczęło mi być wstyd. Seriously. Przez to co w nich było często miałam napady śmiechu XD
Dobra, wracając....
Karty niektórych ( moich wilków ) zostały kompletnie zmienione, a innych członków, tylko przekształcone, tak, aby pasowały do formularza :) Niektórzy członkowie nie mieli rasy, więc dałam im taką, jaką ja sobie wyobrażam ( zgodnie z mocami ). Możecie ją zmienić i podesłać mi inną na pocztę.
Nie wszystkie wilki zostały przeniesione ( sory, miałam to zrobić dzisiaj, ale wciągnęłam się w serial XD )


Pozdrawiam
Kami :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...