niedziela, 3 maja 2015

Od Lexi do War'a

Popatrzyłam na niego zaskoczona.
- Tak ! Tak ! - krzyczałam radośnie
Pocałowałam go namiętnie, a ponieważ zaczęło się ściemniać War zaprowadził mnie do swojej jaskini.
*Następnego dnia*
Wstałam równocześnie z War'em.
- Muszę przedstawić cię swoim rodzicom - przyponiałam sobie
Szybko znaleźliśmy się pod komnatą moim rodziców.
Kiedy weszliśmy wydawali się oni zaskoczeni obecnością ukochanego.
- Mamo, tato. To jest War. Mój - tu zrobiłam lekką przerwę - Mój chłopak.
Mój ojciec wytrzeszczył oczy.
- Co ?! Niezgadzam się ! Jesteś księżniczką ! A on... - mówiąc to spojrzał pogardliwie na basiora - nikim
- Może dla ciebie ! Ja go kocham ! Zrozum to ! - krzyknęłam
- Ale kochanie...
- Nie mamo ! Skoro Merida mogła ja też mogę ! Chodźmy War ! 
Mówiąc to odwróciliśmy się i wybiegliśmy.

< War ? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...