sobota, 2 maja 2015

Od Nehariki do Energy

Nie mogłam uwierzyć, że Energy jest w ciężkim stanie. Po co on mnie ratował?! Od razu pobiegłam po Ainshe i Angel, które razem działały by uratować mego męża. Po kilku godzinach uratowały go, a ja imserdecznie podziękowała. Potem odeszły rozmawiając ze sobą, a ja i Death przenieśliśmy Energy do jaskini. Spotkałam tam Tashę, Red'a i Ältaira. Czuwałam przez całą noc przy ukochanym. Natomiast z samego rana wyszłam i skierowałam swojego kroki na Polanę Pełni Księżyca. Postanowiłam pójść nad Magiczne Jezioro, bo moze pomoże mi. Nagle pojawił się Energy i chcąc nie chcąc przytulił mnie mocno i pocałował. Rozpłakałam się
- Przepraszam za wszystko - wydukałam
<Energy???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...