wtorek, 13 października 2015

Od Kiary CD opo Voodoo i Etery

- Nie wiem jak ty z nią wytrzymujesz...
- Co masz na myśli? - zapytał nieco zdziwiony
- Wiesz... Ona ciągle taka spięta, wszędzie szuka walki i przelewu krwi... A ja, jestem sto razy lepsza...!
- Chyba kpisz! - warknął
- Widzę że ciebie oczarowała tymi błyszczącymi oczami... Nie myśl sobie że cię podrywam, ja tylko... chcę ci uświadomić twój wielki błąd.
- Błąd? Ta jasne...
- No tak, ty go nie widzisz bo jesteś zaślepiony jej wrodzonym talentem! Nawet jej dobrze nie znasz i nie wiesz do czego jest zdolna...
- No dobrze, to do czego jest niby zdolna, he?
- Przed dotarciem do tej watahy byłam z nią cały czas kiedy ona ze mną nie była. Widziałam jak co dzień ma innego partnera, myślisz że ty będziesz inny? Że ciebie nie zdradzi...?
Basior wbił wzrok w ziemię wykrzywiając minę.
- A ja... - powiedziałam przybliżając się do niego - ...nigdy cię nie opuszczę...

< Voodoo BW XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...