piątek, 25 września 2015

Od Voodoo do Etery i Kiary

Pobiegłem za Eterą, bo nie wiedziałem co ona chce zrobić. Nagle wadera staneła w miejscu zobaczyłem jak się odwraca więc się szybko schowałem w krzakach. UFFF.. Nie zauważyła mnie. Zaczeła znowu biec, a ja za nią. Po 5 minutach Etera znalazła Kiare i zaczeła z nią gadać.
- Podobno masz na imie Diana...- Etera szyderczo się uśmiechneła.
- Chyba doszły do ciebie błędne plotki...- Kiara odwzajemniła uśmieszek.
- Mam zaufane źródło!- Krzykneła z złością, wtedy postanowiłem wyjść z ukrycia i je uspokoić.
- Hej, Etero i...- Nie zdążylem dokączyć bo przerwała mi Kiara.
- Zamilcz demonie!
- Nie odzywaj się tak do niego!- Krzykneła Eti broniąc mnie.
- Jak taka jesteś odważna to mnie zaatakuj!- Powiedziała Kiara z złośliwym uśmieszkiem.
- Nie chce cie zabić...- Powiedziała złośliwie Etera i wtedy obie rzuciły się na siebie. chciałem je rozłączyć, ale wtedy Etera poszła do Tsuy'i i swoich towarzyszy. Nagle Kiara do mnie podeszła i spytała...

<Kiara? Etera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...