sobota, 2 maja 2015

Od War'a do Lexi

Wstałem wcześniej i od razu wyruszyłem coś zapolować. Po udanym polowaniu poszedłem nad jezioro, gdzie napiłem się. Podczas mojego spaceru napotkałem Larise. Porozmawialiśny ze sobą, ale moja siostra musiała już iść. Dalej spacerowałem sam, gdyż nie miałem zielonego pojęcia co robić. Gdy przychodziłem obok Polany Pełni Księżyca usłyszałem cos, więc postanowiłem to sprawdzić. Gdy znalazłem źródło tego hałasu, okazało się, że to jakiś wilk atakuje waderę. Postanowiłem jej pomoc, więc go zaatakowałem, a nasza walka trwała kilka minut, poczym wilk uciekł. Spojrzałem na waderę, chyba nie była ranna.
- Jesteś cała? Jestem War - powiedziałem 
- Tak, Lexi. Dziękuję - odparła 
- Lepiej wracajmy, gdyż moze wrócić i to ze wsparciem - zasugerowałem 
Wadera się zgodziła i poszliśmy dalej rozmawiając ze sobą 
<Lexi??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...