wtorek, 1 września 2015

Od Alex'a do Kiiyuko

Podszedłem do niej i przytuliłem do siebie.
- Wiem - szepnąłem jej do ucha
Otarłem jej łzy, które miała na policzkach i razem położyliśmy się koło szczeniaków.
* Następnego dnia *
Kiedy się obudziłem właśnie świtało. Yuko i dzieciaki jeszcze spali, więc wybrałem się na polowanko (^.^)
Odnalazłem największą sztukę jelenia ze stada i po zabiciu go zaniosłem swoją ofiarę do jaskini.
Kiedy wszedłem do środka moja rodzinka właśnie się obudziła.
- Dzień dobry ! - powedziałem kładąc jelonka przed ukochaną i całując ją w policzek
Najpierw Kiiyuko nakarmiła szczeniaki, a potem razem zjedliśmy śniadanie.
Kiedy już się najedliśmy  poszliśmy na spacer.

< Kiiyuko ? xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...