piątek, 27 lutego 2015

Od Pandory do Sillena ( Polowanie )

- Cześć kochanie - powiedział Sillen, gdy wszedł do jaskini z polowania.
- O, Cześć - dodałam - Jemy? - zapytałam, wzkazując na łanię którą basior położył na ziemi.
- Z wielką chęcią, dzieci chodzcie!
Gdy skończyliśmy jeść poszliśmy na spacer ma polane.
Dzieci biegały, bawiły się, tylko Dead był smutny.
- Coś się stało ? - zapytałam gdy podeszłam do niego.
- Nie - lecz gdy to wypowiedział rozpłakał się i przytulił się do mnie, gdy się nieco uspokoił powiedział - Dlaczego urodziłem się taki? Jestem groźny. Nie założę rodziny. Nie znajdę partnerki...
- Kochanie, napewno znajdziesz kogoś kto cie pokocha - spojrzałam na niego z uśmiechem - Jak na razie masz nas. - Dead się rozweselił i zaczął bawić się z rodzeństwem.
Gdy zaczęło się ściemniać wróciliśmy do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...