sobota, 28 lutego 2015

Od Severyl do Miko

Miko przyszedł po mnie rano. Spałam tam gdzie zawsze - w krzakach. Zrobiło mu się trochę mnie żal. Kazał mi przymknąć oczy i iść ze sobą. Gdy doszliśmy do Wodnego Gaju, pozwolił mi otworzyć oczy. Uznałam, że to najromantyczniejsze miejsce jakie znam (a znam ich niewiele). Wtedy wyznał mi:
- Muszę ci coś powiedzieć - dodał - Czy chcesz być moią partnerką?
- Tak - i pocałowałam go w policzek
Umówiliśmy się na spotkanie. 
Miko przyszedł po mnie i razem poszliśmy do alf - Pandory i Sillena. Naszym celem było uznanie naszego związku. 
-Jak sądzisz, czy zgodzą się abyśmy byli parą? - zapytałam. Byłam zaniepokojona. 
-Na pewno - Odpowiedział - Nie masz się czym martwić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...