poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Ahiry do Black Princa

Medyk badał mnie z dobrą godzinę i długo się zastanawiał nad werdyktem. Byłam  cała zdenerwowana tą sytuacją. Po pewnym czasie wyszedł do nas medyk i oznajmił:
- Ahira, nie jesteś w ciąży, ale coś wywołało podobne objawy, ale nie wiem co. Jakby cos niepokojącego sie działo to proszę dajcie mi znać od razu
Skinęliśmy głowami i wyszliśmy. Spacerowaliśmy po terenach watahy, gdy nagle wyskoczylam z pytaniem
- Chciałbyś mieć dzieci?
Spojrzał na mnie, a ja dodałam
- Bo wcześniej pytałeś:" Czemu zaszłaś w ciążę?". Mówiłeś to z takim wyrzutem w głosie ....
<Black Prince???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...