niedziela, 7 czerwca 2015

Od Eragona do Telary

Uśmiechnąłem się.
- Jestem Eragon - przedstawiłem się i pomogłem waderze wtać - To była moja wina - zaśmiałem się - Zgodzisz się na krótki spacer po terenach watahy ? - zaproponowałem
- Chętnie - odparła i razem ruszyliśmy na obchód watahy.
Chodząc tak zaprzyjaźniliśmy się.
Śmialiśmy się kiedy w pewnym momencie ciś sobie przypomniałem.
- Muszę ci coś pokazać ! - krzyknąłem radośnie
Razem z Telarą pobiegliśmy nad piękne wzgórze.
- Niesamowite ! - powiedziała radośnie
- Nie tak niesamowite jak ty - myślałem głośno nad tym co powinienem zachować dla siebie, już chciałem sę tłumaczyć, jednak wadera mi przerwała.
- Dziękuje - uśmiechnęła się.
Usiedliśmy na skraju.
Naglę spojrzałem się jej prosto w oczy i zrozumiałem, że chyba się zakochałem...
Zbliżyłem się do Telary i ją pocałowałem.
- Prze... Przepraszam - wyjąkałem odsuwając się

< Telara ? >




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...