czwartek, 25 czerwca 2015

Od Eiry do Ältaira

 Wybiegłam z jaskini i skierowałam się w stronę lasu.
Usiadłam na skale i zaczęłam ryczeć. Jak ja mogłam być taka głupia, żeby się w nim zakochać ?! Co ja sobie myślałam ?! Przecież nikt nie pokocha kogoś takiego jak ja !
Chyba jedyna rzecz jaka przychodziła mi do głowy było samobójstwo.
- Zaje**sty pomysł ! - krzyknęłam sama do siebie przez łzy
Pobiegłam w stronę klifu. Stanęłam na szczycie i naglę przed moimi oczami pokazały się różne wspomnienia. Wspomnienia z Ältair'em.
Kiedy się poznaliśmy, nasze spacery, rozmowy, śmiechy, radość w naszych oczach.
- Nie ! - krzyknęłam zrozpaczona - To okropny zdrajca ! - popatrzyłam na dół. Pasło się tam stado jeleni.
Postanowiłam nie skakać ( jeszcze ) i poszłam w stronę Lasu Duchów.
Kiedy do niego weszłam ujrzałam jakąś wilczyce. To była Bogini Ciemności.
Skłoniłam się jej.
- Nie płacz, moje dziecko - powiedziała łagodnie 
Spojrzałam się w jej piękne, czarne oczy.
- Jak mam nie płakać ? Miłość mojego życia powiedziała, że nic dla niego nie znaczę. - szepnęłam ciągle rycząc jak dziecko
- Zamieszkaj z moimi braćmi i siostrami. Demonami - rzekła z uśmiechem - Nie zrobią ci krzywdy
- Byłabym zaszczycona mogąc zamieszkać z tobą - odparłam z uśmiechem - I nie musząc widywać ,, jego ".
Wadera zaprowadziła mnie do pięknego pałacu. Pałętały się po nim różnego rodzaju bestie, jednak ja się nie bałam, pewnie dlatego, że byłam z moją mentorką ( tak, zawsze byłam najbliżej Bogini Ciemności ).
- Tu nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą - powiedziała, kiedy weszłyśmy do pięknej komnaty - To twój pokój.
- Jest piękny - szepnęłam
- Wiedziałam, że ci się spodoba, moja córko - rzekła - Możesz tu zostać jak długo tylko chcesz.
- Mam prośbę - powiedziałam
- Jestem do dyspozycji - odparła Bogini
- Chciałabym, abyście nie wpuszczali tu jego - położyłam głęboki nacisk na ostatnie słowo
- Dobrze - szepnęła, ucałowała mnie w czoło i wyszła
Zapadła głucha cisza, jednak nie trwała długo, bo zza mebla wyszedł jakiś wilk.
- Cześć - rzekł - Jestem Seth
- Eira - przedstawiłam się
Bardzo długo gadaliśmy, nawet się zaprzyjaźniliśmy. Seth to naprawdę fajny basior, ja jednak nie mam zamiaru na wchodzenie w głębsze relacje z jakim kolwiek wilkiem. Nie wiem czy kiedykolwiek będe miała na to ochotę.

< Ältair ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...