wtorek, 21 kwietnia 2015

Od Niko do Woodnight

- Mam lepszy pomysł - rzekłem tajemniczo. Wadera spojrzała się na mnie pytająco. - Do zobaczenia jutro - powiedziałem i wróciłem do domu.
Następnego dnia wstałem wcześnie, zjadłem śniadanie i pobiegłem do jaskini Woodnight.
- Hej - krzyknąłem wchodząc do jaskini
- O cześć - odparła najwyraźniej zaskoczona.
Poszliśmy nad piękny klif. Widać z niego było wschód słońca.
- Często tu przychodzę - oznajmiłem
- Niesamowite - szepnęła pod nosem
Usiedliśmy i wpatrywaliśmy się w słońce. Czerwono-żółte promienie rozlewały się wśród porannych chmurek.
Potem odprowadziłem znajomą do domu , a ona powiedziała:
-...

< Woodnight ? Co powiedziałaś ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...