poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Od Elessara do Trii

Zaskoczył mnie tą propozycją i nie wiedziałem, co odpowiedzieć. Assuva czekał na moją odpowiedź, ale ja nadal nie wiedziałem, co rzec. Spojrzałem na Sumiko, która grzecznie siedziała koło mnie. 
- D-Dobra - odparłem w końcu 
Assuva wziął Sumiko na plecy i ostrożnie z nią ruszył. Trochę się denerwowałem, gdyż brat Trii dziwnie się zachowywał, ale postanowiłem mu zaufać. Po kilku chwilach zjawiła się Tria. Spędziliśmy ze sobą wspaniałe chwile. Po jakimś czasie zmęczenie nas dopadło i zasnęliśmy
* Następnego dnia*
Obudziliśmy się w tym samym momencie, gdy miałem zamiar iść cos upolować Trie zaczął boleć brzuch, więc szybko sprowadzilem medyka, który po badaniu przywołal nas 
<Tria co powiedział medyk????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...