poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Od Mizu

Chodziłam po terenach aby sprawdzić czy tereny są bezpieczne.Chodziłam sprawdzając tereny przez cały dzień.Gdy nadszedł wieczór byłam zmęczona więc położyłam się na łące i spojrzałam na niebo.Niebo było granatowe na którym były piękne gwiazdy a księżyc był w pełni.Właśnie takie noce jak te uwielbiam jest cisza i spokój powiedziałam do siebie i zamknęłam oczy.Po kilku minutach poczułam jak ktoś dmuchnął mi prosto w twarz.Otworzyłam oczy i zobaczyłam twarz wilka.
-Czego chcesz?-zapytałam się
-Dlaczego tutaj leżysz sama?-zapytał się
-Ja po prostu wolę być sama.A ty co tutaj robisz?

< Kto to ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...