poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Od Elessara do Trii

Sumiko i Flaying bawiły się ze sobą po drodze, a my szliśmy całą drogę ze sobą przytuleni. Zrobił się wieczór i tak jak powiedziała Tria poszliśmy wszystko powiedzieć jej bratu. Był w jaskini. Widać, że zamartwiał się o Trie. Spojrzał na mnie groźnie.
- Tria idziemy - rzekł
Moja ukochana stała nadal obok mnie. Assuva był tym najwyraźniej niezadowolony, ale nic nie powiedział. Tria pierwsza się odezwała
- Assuva ja i Elessar wyznaliśmy sobie miłość oraz adoptowałam szczeniaka
Jej brat stał jak wryty i nie wiedział, co ma odpowiedzieć na słowa Trii. Jedynie jej siostra uśmiechała się i cicho śmiała się z tej sytuacji
- Że co?? - spytał oszołomiony
- Ja i Tria wyznaliśmy sobie miłość - powtórzyłem słowa mej ukochanej
Chyba był wściekły...
<Tria, jak twój brat to zniósł??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...