niedziela, 5 kwietnia 2015

Od Elessara do Trii + Adopcja

- Rozumiem, więc chodźmy! Może każdy z nas zaadoptuje jakiegoś szczeniaka? - spytałem radosny
Wadera przystała na moją propozycje. Po godzinie znaleźliśmy się w ośrodku adopcyjnym. Każdy z nad rozejrzał się i pokogliśmy wilkom, które zajmowały sie tym ośrodkiem. Przy okazji każdy z nas szukał dla siebie szczeniaka. Udało mi się znaleźć maluszka. Miała na imię Sumiko i była słodka. Porozmawialiśmy i spędziliśmy ze sobą dość dużą ilość czasu i poczułem, że jesteśmy do siebie stworzeni, w sensie, że chciałbym mieć taką córkę.
Zgłosiłem to Trii i Pandorze, że adoptuje Sumiko. Była słodka i już moja jako moja córka. Cieszyłem się jak szalony
- A ty Trii, adoptujesz jakiegoś szczeniaka??
<Tria???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...