niedziela, 5 kwietnia 2015

Od Trii do Elessara ( adopcja )

Szkoda mi było tych szczeniaków. Cieszyłam się, że Elessar zaadoptował Sumiko, więc też postanowiłam zaadoptowac jakieś szczenie.
- Ja też zaadoptuje. -odpowiedziałam basiorowi. Usłyszała to młoda wadera i podbiegła do nas. 
- Hej. -powiedziała do zadowolona.- Jestem Flaying. -dodała.
- Czaeśc. Ja nazywam się Tria. Może chcesz się przejśc? -spytałam.
- Tak, oczywiście. Może pójdziemy na Radosną Łąkę?
- Dobrze. -zgodziłam się i poszłyśmy. Kiedy tam doszłyśmy ja mówiłam o sobie. W drodze powrotnej Flay mówiła o tym jak się żyję w ośrodku. 
Flaying jest bardzo miłą waderą. Polubiłam ją i ona mnie też. Postanowiłam, że to ona zostanie moją córką. Powiadomiłam parę alf i Elesara o tym, że adoptuję Flay.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...