sobota, 4 kwietnia 2015

Od Trii do Elessara

- Ja też Cię kocham. Gdy pierwszy raz Cię zobaczyłam....to było tylko zauroczenie, ale poznałam Cię już lepiej i teraz, wiem, że to miłość. -powiedziałam uśmiechając się do basiora. Ja go naprawdę kochałam. Miałam ochotę to wykrzyczeć, ale co by było gdyby Assuva się dowiedział? Byłby na mnie bardzo zły. A tego nie chciałam.- Możemy na razie nikomu tego nie rozgłaszać? -spytałam Elessara.- Mój brat chyba byłby wściekły, że zakochałam się w wilku, którego znam krótko. Krótko, ale dobrze -dodałam po chwili. Czekałam, aż basior coś odpowie. Siedział na trawie blisko mnie i wpatrywał się w trawę. Wyglądał na smutnego, więc go przytuliłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...