wtorek, 17 marca 2015

Od Neharika do Energy

Poród przebiegł bez żadnych komplikacji i urodziłam zdrowe, silne szczeniaki. Nagle pojawił się mój ukochany i spytał 
- Jak je nazwiemy?
Spojrzałam na białego basiorka, który miał czerwony znak na czole i pomyślałam przez chwilę.
- Tego białego basiorka Ältair - powiedziałam 
Energy skinął głową na znak zgody. Teraz spojrzałam na brązowo-białą waderkę, dość długo myślałam nad imieniem dla niej, ale w końcu je wymyśliłam
- Ta brązowo-biała waderka będzie się zwać Tasha 
- Ładne imię - powiedział 
- Ja wymyśliłam dwa imiona teraz twoja kolej - powiedziałam z uśmiechem 


<Energy?? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...