wtorek, 31 marca 2015

Od Rick do Amberi i Arii

Siedziałem z Amber i Ari w naszej jaskini. Dzień był pochmurny i zbierało się na deszcz. Nagle w wejściu stanął Simon.
- Cześć Aria. Dzień dobry. Czy Aria może wyjść na dwór?- spytał basior.
- Hej Simon! -Aria krzyknęła z radością i odwróciła się w moją stronę. wiem, że bardzo się lubią, więc się zgodziłem.
- Tak możesz wyjść. -Aria i Simon wybiegli z jaskini.
- Dobrze, że Aria ma kogoś oprócz nas. -Powiedziałem do Amber i zastanowiłem się- Wiesz może czy ona ma jakieś koleżanki?
- Ostatnio siedzi tylko w jaskini. Oprócz Simona nikt do niej nie przychodzi. -powiedziała Amber zmartwiona.
- Hmm...może...ona nie przepada za innymi waderami? A może...inni nie przepadają za nią. Nie wiem co o tym myśleć.
- Trzeba z nią porozmawiać o tym. Ale jak wróci, teraz niech spędzi czas z Simonem.

< Amber ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...