wtorek, 31 marca 2015

Od Nehariki do Energy (Ciąża)

Poszliśmy do medyka, a gdy on mnie zbadał rzekł z zadowoleniem 
- Jesteś w ciąży 
Byliśmy miłe zaskoczeni tą wiadomością. Zaśmiałam się cicho
- Co się stało? - spytał 
- To, że wczoraj mówiłeś, że chwile gdy nasze dzieci były małe nie wrócą, a tu mamy te same chwile
Energy tez się roześmiał. Spacerowaliśmy ze sobą aż do południa. Stwierdziliśmy, że powinniśmy poinformować nasze dzieci, że jestem w ciąży i będą mieć rodzeństwo. Poinformowaliśmy o tym jak na razie Rose i Tashę, a Red'a i Ältaira nie mogliśmy znaleźć. Znowu poczułam ból w brzuchu, a Energy tym się zmartwił i zabrał do jaskini, gdzie odpoczywałam.
<Energy??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...