wtorek, 10 marca 2015

Od Dead do Aqua

Chodziłem po lesie. Zauważyłem dużego jelenia, lecz gdy odwróciłem się na chwilę inna wadera go zaatakowała. On ją kopną a ona upadła na ziemię. Uśmierciłem jelenia moją mocą. Podszedłem do wadery.
- Nic ci nie jest? - zapytałem ona pokręciła głową że ,,nie'' - Jestem Dead, a ty?
- Ja jestem Aqua -dodała - Jestem wilkiem ognistym.A ty?
- Ja...Ja... - jąkałem się ale w końcu postanowiłem odpowiedzieć - Ja jestem wilkiem śmierci.
- Wow - rzekła zaskoczone - fajnie !
Gdy zauważyłem że się mnie nie boi zaczęliśmy jeść. Gdy skończyliśmy słońce już zachodziło.
- Może cię odprowadzić? - zapytałem
- Z wielką chęcią - rzekła i razem poszliśmy do jej jaskini.
- Dobranoc - powiedziałem

< Aqua? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...