środa, 18 marca 2015

Od Dead do Dead'y

- Może wróćmy do domu ? - zaproponowałem
- Dobrze - rzekła Dead'y
Wróciliśmy do domu. Dead'y się położyła, a obok niej szczeniaki i zasnęli. 
Ja nie mogłem więc poszedłem coś upolować. Podczas polowania zauważyłem moją nową super moc.
Potrafię czytać myśli i je tłumaczyć. Dowiedziałem się tego gdy skradałem się do jelenia i wtedy odczytałem jego sny. Bardzo się zdziwiłem. Zabiłem elenia i przywlokłem go do jaskini. Dead'y akurat wstała.
- Dzień Dobry śpiochu ! Jak tam ? - zapytałem
- Dobrze. Dziękuję - odrzekła.
Zabraliśmy się do jedzenia. Podczas obiadu opowiedziałem ukochanej o nowej mocy. Bardzo się zdziwiła bo jest ona bardzo rzadka.
Po udanym posiłku poszliśmy na spacer.

< Dead'y ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...