środa, 18 marca 2015

Od Miko do Severyl

Wyszła za mną. Byłem zdenerwowany.
- Zostaw mnie ! Chce być sam ! Zresztą tak samo jak ty ! - Rzekłem ironicznym tonem nie patrząc jej w oczy tylko idąc do przodu.
- Zatrzymaj się ! Proszę ! - Krzyczała do mnie jeszcze coś ale już nie słyszałem bo odszedłem.
Nie mogłem pogodzić się z myślą że mnie odrzuciła! Byłem wściekły ! 
- Nie wrócę tam ! Prześpię się u Luka.
Wracając do domu zobaczyłem Severyl wchodzącą do jaskini. Nie zwróciłem na nią szczególnej uwagi, od razu poszedłem do jaskini Luka.
- Luke mam problem bo... - Nawet nie dokończyłem.
- Ok rozumiem możesz zostać u mnie na noc.
Bardzo mi ulżyło. Nie chciałem spać obok Severyl.
Po prostu nie mogłem !
Kiedy obgadałem sprawę z Lukiem ( zresztą moim najlepszym przyjacielem ) Poszedłem spać.

< Severyl ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...