piątek, 20 marca 2015

Od Amber do Pandory

- Chodzi o to, że ostatnio spędzam mało czasu z Rick'iem. Codziennie wychodzi gdzieś z Arią po południu i wracają późnym wieczorem. Kiedy pytałam gdzie tak chodzą mówili, że do Saharu i Aprill. Postanowiłam porozmawiać z Aprill. Ona powiedziała, że Rick z Arii byli u nich dawno temu, wiec wychodzi na to,że mnie okłamują. Rill myślała, że może Rick spotyka się z jakąś inną waderą i w sumie ja też tak teraz myślę... -odpowiedziałam zrozpaczona.
- Hmm....ale przecież...gdyby Rick miał spotykać się z inną waderą to...raczej nie brałby ze sobą Arii. Prawda? -Jak teraz o tym pomyślałam...to rzeczywiście, gdyby spotykał się z inną to nie brał by Arii ze sobą. 
- No tak. -przyznałam z radością. Teraz humor mi się poprawił. Ale...- W takim razie co oni robią kiedy ich nie ma?


< Pandora ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...