wtorek, 10 marca 2015

Od Aqua do Dead

- A może chcesz wejść do środka ? - zapytałam
- Z wielką chęcią - powiedział
Weszliśmy do środka. Patrzyliśmy na księżyc dziś była pełnia. Usłyszałam kroki przed wejśiem był to Energy.
- Witajcie - rzekł - Dead musimy porozmawiać.
Kiwnął głową i odszedł.
Wrócił jakieś piętnaście minut później.
- Kilka dni mnie nie będzie - dodał, ale kiedy zobaczył mój smutek w oczach jego głos złagodniał - Nie martw się  wszystko będzie dobrze.
Dobrze ?! Jak ma być dobrze?!Chciałam mu to powiedzieć.
- Gdzie ?
Spojrzał na Energy, gdy ten pokiwał głową powiedział.
- Musimy przeszukać teren w północnej części lasu.
- Dobrze - rzekłam
- Dead,  ale musimy wyruszać teraz - odparł Energy
- Ok - dodał - zaraz do ciebie wyjdę
Przytulił mnie i pocałował w policzek, a potem szepnął.
- Kocham cię.
I wyszedł.
Wybiegłam szybko z jaskini i krzyknęłam
- Ja ciebie też

< Dead ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...