wtorek, 10 marca 2015

Od Nehariki do Energy

Energy odprowadził mnie do jaskini i umówiliśmy się na spotkanie. Pod czas dzisiejszego spotkania pozwoliłam by demon, którego mam w sobie wziął górę i tego żałowałam. Szybko usnęłam i tak samo szybko się obudziłam. Ruszyłam spokojnym krokiem w celu upolowania czegoś do jedzenia. Upatrzyłam młodą sarnę i rzuciłam się na nią, ale zamiast złapać ją poczułam jak na kogoś wpadam. Gdy spojrzałam na wilka okazał się nim być Energy, który też wydawał siè zdziwiony tą sytuacją
- Jakie powitanie - powiedziałam 
A Energy znowu zobaczył błysk w moim oku i się uśmiechnął


<Energy??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...