wtorek, 17 marca 2015

Od Dead'y do Dead

- Jak ja mogłam być tak.. szorstka?, Poszukam go.. zależy mi na nim! - Mówiłam sobie w myślach
- Pewnie z powodu że ma 1 dzień już z jakąs jest.. - Tą myśl próbowałam wyrzucić z glowy
- Auu! - Zawyłam gdy złapał mne skurcz - Zaczełam zwijać sie z bólu
Wtedy zemdlałam i.. obudziłam sie... w niebie? 
- To niebo!
- Witaj Dead'y
- Skąd znasz moje imie?
- Znam imie każdego wilka, pokaże ci teraz ..
- ?
- Co robi Dead.. jest szczęśliwy bez ciebie - Zaśmiał sie szyderczo
- Wcale nie!. Onn..on mnie kocha!
- To tylko ty tak myślisz
- On mnie kocha! daj mi spokój - Uciekałam ile sił i obudziłam sie przy Lesie - Co ja tutaj...- Przerwałam bo wtedy rzucił sie na mnie jakis basior
- Zostaw mnie!
- Chciałabyś 
Zerwałam sie z ziemi by zacząc biec lecz złapał mnie za ogon i przyddusił.. zemdlałam


<, Ktoś kto mnie uratuje >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...