niedziela, 15 marca 2015

Od Nehariki do Energy (Ciąża)

Gdy medyk poprosił do siebie Energy'a rzekł przy nas
- Neharika jest w ciąży i musi dużo odpoczywać 
Ja i Energy nie posiadaliśmy się ze szczęścia jakie nas spotkało. Wróciliśmy do jaskini i Energy kazał mi się położyć i odpoczywać. Zrobiłam się senna, więc szybko zasnęłam, a Energy czuwał. Obudziłam się gdzieś tak koło południa. Leniwie się przeciągnęłam i wyszłam z jaskini. Energy'iemu się przysnęło i nadal śpi. Spojrzałam w jego stronę z delikatnym uśmiechem, ale nie miałam zamiaru go budzić, niech jeszcze sobie odpoczywa. Wolnym krokiem poszłam się przejść nad wodopój, a gdy tam dotarłam zaczęłam pić. Położyłam się i odpoczywałam nad jeziorkiem.


<Energy???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...