sobota, 14 marca 2015

Od Nehariki do Energy ( Ślub )

Pobiegłam do jaskini Severyl, choć nie miałam pojęcia czy się zgodzi. Zastałam ją w jaskini. Gdy weszłam odwróciła się w moją stronę
- Cześć, ja i Energy bierzemy jutro ślub i związku z tym chciałam się spytać czy zostaniesz moją druhną?
Czekałam jak mi siè zdawało całą wieczność, a na jej twarzy pojawił się uśmiech i odparła 
- Dobrze
Zrobiło mi lżej już tylko Rosa. Gdy szłam do niej spotkałam Energy'a, który powiedział mi że Rosa się zgodziła. Zaczęliśmy wszystko przygotowywać i przed nocą było gotowe. 
* Następnego dnia*
Byłam w sukni ślubnej, mój ukochany rzekł
- Pięknie ci z tym
Zarumieniłam się na słowa Energy'a. Moja ciotka czekała na nas na środku ścieżki. Wszystkie wilki watahy były obecne na uroczystości Czułam się trochę skrępowana, ale wiedziałam, że tam czeka mój ukochany z którym przeżyję resztę mojego życia i chciałam tego. Podeszłam do ołtarza i odwróciliśmy twarze w stronę wyroczni:
- Czy chcecie dobrowolnie i bez żadnego przymusu zawrzeć związek małżeński? - spytała
- Chcemy - odpowiedzieliśmy jednocześnie
- Czy chcecie wytrwać w tym związku w zdrowiu i chorobie, w dobrej i zlej doli, aż do końca życia?
- Chcemy
- Czy chcecie z miłością przyjąć i po wilczemu wychować potomstwo, którym was Matka Wilczyca obdarzy?
- Chcemy
Potem podaliśmy sobie łapy, a wyrocznia je związała wstęgą i poprosiła nas, żebyśmy powtarzali jej słowa. Najpierw Energy powtarzał 
- Ja Energy, biorę sobie Ciebie Nehariko za żonę i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomoże Matka Wilczyca Wszechmogąca - powtarzał słowa wyroczni Energy 
Przyszła teraz kolej na mnie
- Ja Neharika, biorę sobie Ciebie Energy za męża i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomoże Matka Wilczyca Wszechmogąca - powtórzyłam
Moje ciotka się uśmiechnęła i rzekła na potwierdzenie przysięgi:
- Co Matka Wilczyca złączyła, wilk niech nie rozdziela...
Potem poświęciła nasze obrączki i mój ukochany nałożył mi obrączkę mówiąc
- Żono przyjmij tę obrączkę jako znak mojej miłości i wierności w imię Matki Wilczycy- i nałożył mi obrączkę
- Mężu przyjmij tę obrączkę jako znak mojej miłości i wierności w imię Matki Wilczycy - mówiąc to samo też nałożyłam mu obrączkę i się pocałowaliśmy....
- Od teraz jesteście mężem i żoną. Oby was Matka Wilczyca prowadziła na nowej ścieżce życia - powiedziała wyrocznia


< Energy?? Jak uroczystość??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...