sobota, 7 marca 2015

Od Severyl do Miko

Zauważyłam że Miko stoi z jakąś waderą i Lukiem. Zdziwiło mnie to. Podeszłam bliżej.
- Cześć - powiedziałam
- O cześć jestem Mizu - przedstawiła się wadera - a ty?
- Ja jestem Severyl - dodałam dumnie - partnerka Miko.
- Aha - powiedziała chyba urażona moimi słowami, ale zaraz potem zwróciła się do Luka - To mógłbyś mnie oprowadzić?
- Z wielką chęcią - rzekł Luke, a zaraz potem odszedł razem z waderą
Zauważyłam że Miko patrzy na mnie ze zdziwieniem.
- Co? - powiedziałam 
- Nic. - rzekł a potem się uśmiechnął - byłaś zazdrosna?
- Nie - odezwałam się wkońcu, ale jakiś wewnętrzny głos mi mówił że to chyba nie prawda - bo nie muszę się obawiać?
- Oczywiście że nie ! - dodał z uroczym uśmiechem - ona nie jest w moim typie.
Wróciliśmy do domu.

< Miko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...