sobota, 14 marca 2015

Od Energy do Nehariki

Wróciłem do siebie. Czy ja się zakochałem ?. Nie to nie możliwe ! Jestem typem zabójcy !
Choć gdy jestem przy niej jakoś nie chce zabijać i jestem ciepły. Tysiące myśli kotłowało mi się w głowie. W końcu zasnąłem.

* następnego dnia *
Gdy się obudziłem pomyślałem że muszę powiedzieć Neharice że ją kocham. Teraz byłem pewny.

Biegłem przez podwórze i naglę coś mnie olśniło, przezierz nie mogę jej powiedzieć tego w zwykły sposób.
- Neharika ! - krzyknąłem z radością ale zaraz potem się opanowałem - Muszę cię gdzieś zabrać !
- Więc chodźmy - powiedziała wadera.
Wziąłem ją za łapę i polecieliśmy do królestwa w chmurach. Weszliśmy tam i zaprowadziłem ją do pięknej altany z której było widać tereny watahy.
- Jak tu pięknie - rzekła zauroczona widokiem
- Nahariko, bo ja.. ja... ja chciałem ci coś powiedzieć.
- Więc mów - odparła patrząc mi głęboko w oczy
- Czy chcesz być ze mną ? - zapytałem już pewniej

< Neharika ? Co odpowiesz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...