sobota, 14 marca 2015

Od Nehariki do Energy

Jego pytanie mnie zaskoczyło. Nie wiedziałam co odpowiedzieć, a on czekał z niecierpliwością na nią. Spojrzałam w jego oczy i się uśmiechnęłam
- Tak,tak! - krzyknęłam radośnie
Energy też się uśmiechnął i mnie pocałował namiętnie i od razu polecieliśmy o tym powiedzieć Sillenowi. Energy był już w myślami na ślubie naszym. Alfa życzył nam szczęścia i pogratulował nam. Energy rozmyślał jak będzie wygląd nasz ślub, ale ja się bałam go. Oczywiście kocham Energy'a , ale jeśli nie umiem być żoną czy matką? 

Rożne myśli zaprzątały mi głowę, ale Energy mnie pocałował nagle i wszystkie wątpliwości się rozwiały.

<Energy??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...