sobota, 14 marca 2015

Od Energy do Nehariki

Gdy ją pocałowałem zobaczyłem że nie jest już taka zmartwiona jak wcześniej.
- Czy chcesz wziąć ze mną ślub - zapytałem z nadzieją.
- Oczywiście - powiedziała lecz nie pewnym siebie głosem, lecz tym niepewnym jakby nie wiedziała czy dobrze postępuje. Pocałowałem ją i razem poszliśmy do Wodnego Gaju.
Leżeliśmy nad wodą. Wyobrażałem sobie małe potworki ( szczenięta ) bawiące się w tym pięknym miejscu.
Czułem nadzwyczajny spokój.
- Zmieniłeś się - odezwała się wadera ale widząc mój zdziwiony wzrok dodała - na lepsze.
-Ty też - powiedziałem.
Leżeliśmy tyk z kilka godzin, w końcu zaprowadziłem Neharikę na Polane Pełni Księżyca.
Dziś właśnie była Pełnia. Usiedliśmy na środku a ja spytałem.
- Neh czy chcesz być moją żoną ?

< Neharika ? Kolejne trudne pytanie przed tobą... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...