sobota, 14 marca 2015

Od Energy do Nehariki

Neh zaprowadziła mnie na miejsce ślubu.
- Ależ tu pięknie - powiedziałem zauroczony tym miejscem,
- Mi też się podoba.
- To kiedy bierzemy ślub?
- hmm - rzekła zamyślona - może jutro o 12 ?
- Idealnie powiadomię watahę że tu odbędzie się ceremonia - odparłem
- A ja zbiorę druhny - dodała - jak sądzisz kogo wybrać?
- Rose na pewno by się ucieszyła i może hmmm... Severyl ?
- Dobrzę, to ja idę - mówiąc to pocałowałem ją w policzek i odbiegłem w poszukiwaniu Sillen'a.
- Sillen. Ja i Neharika chcemy wziąć ślub jutro o 12. Zgadzasz się?
- Jasne powiadomię resztę - rzekł Alfa
- Gratuluję - powiedziała Pandora
- Dziękujemy - odparłem zwracając się do Pandory i zciszając głos - Sądzisz że Rose chciałaby być druhną Neh?
- Nie wiem, trudno określić zapytaj się jej, jest u siebie.
Podszedłem pod wzkazany pokój.
- Rose ? Jesteś tam.
- Jestem - wkońcu usłyszałem głos spod drzwi
Wszedłem do pokoju.
- Chciałem się zapytać czy chcesz być druhną Nehariki ?
Twarz jej pojaśniała.
- Jasne ! - Odpowiedziała z szerokim uśmiechem.

< Neharika ? Twoja perspektywa ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...