czwartek, 12 marca 2015

Od White do Severyl

Szłam do jaskini Severyl Wkurzona i zdenerwowana, ale musiałam się uspokoić więc szybko się ogarnęłam i weszłam do jej jaskini.
- O cześć - powiedziała z uśmiechem. nie słysząc odpowiedzi dodała - choć potrenujemy.
Poszłyśmy na polane, świeciło piękne słońce, wiał mocny wiatr, a trafa była nadzwyczaj zielona. Jakoś mnie to nie zaciekawiło.
- Najpierw zaczniemy od podstaw - dodała - Chyba że chcesz się popisać.
Zakradłam się i upolowałam królika.
- To nic w porównaniu do tego - powiedziała i upolowała wielkiego jelenia
- pfff.. , też tak potrafię, tata mnie nauczył.

< Severyl ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...