sobota, 7 marca 2015

Od Mizu do Miko i Luke

-Tak z miłą chęcią-odpowiedziałam
-To ja oprowadzę Mizu a ty możesz już iść-powiedział Luke
-Nie to ja idę-powiedział Miko
-Może niech Mizu zdecyduje-powiedzieli zgodnie
-A może tak wszyscy razem pójdziemy-powiedziałam
-No dobrze
-Niech będzie
Gdy pokazywali mi watahę cały czas sobie dogadywali a ja miałam tego dosyć.Może i mam nerwy ze stali powiedziałam do siebie ale bez przesady. I wtedy wybuchłam. 
-Czy możecie już przestać-krzyknęłam na cały głos
-Hej Mizu co ci jest?-zapytał się Luke
-Czy moglibyście przestać sobie dogadywać, bo to jest już męczące czy wy nie możecie być tak jak bracia. A teraz mi wybaczcie muszę iść coś sprawdzić.
-A gdzie idziesz?-zapytał się Miko
-Muszę iść do pewnego miejsca a wy w tym czasie się dogadajcie.

<Miko, Luke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...