piątek, 31 lipca 2015

Od Alex'a do Kiiyuko

Zaśmiałem się.
- Jak sobie pani życzy - powiedziałem i rzuciłem w jej stronę złośliwy uśmieszek
Wstaliśmy, otrzepaliśmy się z trawy i ruszyliśmy w stronę mojej jaskini.
Kiedy dotarliśmy słońce już zachodziło.
- Może zostaniesz u mnie ? - zaproponowałem
- Chętnie - odparła wchodząc
Spędziliśmy razem cudowną noc...
* Następnego dnia *
Wstałem z samego rana i poszedłem na polowanie.
Kiedy wróciłem Kiiyuko jeszcze spała.
Trąciłem ją lekko noskiem i powiedziałem:
- Wstawaj śpiochu 
Zjedliśmy i wybraliśmy się na spacer.
- Kiiyuko czy chcesz być moją partnerką ? - zapytałem z nienadzka

< Kiiyuko ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...