piątek, 24 lipca 2015

Od Eiry do Ältaira

Wtuliłam się w Ältaira.
- Co ci odbiło ?! - zapytałam kiedy wyszliśmy z jaskini Reda
Czekałam, a on tylko zaśmiał się szarmancko.
- Wiesz... To... Trudne... - powiedział tylko
- Trudne to będzie jak zaraz nie przestaniesz się chichrać - uśmiechnęłam się 
- Dobrze, już dobrze... - rzekłem - Wiesz... bo mój dziadek był w związku z Ateną... W moich żyłach płynie boska krew. Ten naszyjnik ma w sobie jakąś magię...
- To nie wyjaśnia tego, dlaczego Ursus chce cię zabić - oczekiwałam dokładniejszych odpowiedzi
- Widzisz... Kiedy Ursus mnie zabije stanie się najpotężniejszym wilkiem we wszechświecie... Silniejszym od bogów...
Wytrzeszczyłem oczy ( musiało to wyglądać komicznie ).
- On chce cie zabić ?!! - krzyknęłam i odskoczyliśmy od niego jak oparzona

< Ältair ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...