piątek, 31 lipca 2015

Od Kiiyuko do Alex'a

Ojej! To takie słodkie ♥♥♥.
No pewnie że chcę, ale się z nim podrocze...
- Hmmm... No nie wiem, zastanowie się... - powiedziałam z dumą, Alex przewrócił oczami
- Kiiyuko! - zaśmiała się.
- Tak? - uśmiechnęłam się złośliwie, tak jak on to zazwyczaj robił.
- To chcesz czy nie?? - też się uśmiechnął, ale chyba już znał moją odpowiedź.
- Ymm... - zastanowiłam się - No jasne!!! - Skoczyłam na niego, przewróciliśmy się, a ja dałam mu buziaka. Dzień zleciał szybko, nim się opamiętaliśmy niebo było usłane gwiazdami, a księżyc już snuł kołysankę szczeniakom. Akurat tej nocy spadały gwiazdy. Wpatrywaliśmy się w czarną otchłań.

< Alex? To może się gdzieś wybierzemy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...